عصری توی کافه برام اس ام اس اومد ,
شاید چون منتظر پیام اون بودم سریع بازش کردم
دیدم از بانکه ! خانم سآقی تولدتون مبارک !

راستش تازه یادم افتاد که فردا 19 آذر و تولدم,هیچ سالی انقدر فراموش نکرده بودم,دیدم چشم مین هم به صفحه گوشیمه ,سریع بستمش,بستم که نکنه یه دفعه یادش بیفته که ای داد بیداد ,تولد ساقیمون بوده ...

میشه بپرسم شما برا چی روز تولدتون انقدر ذوق دارید؟
چرا تولدام هیچ وقت روز اسپشیالی برام نیست ! ولی برا شما ها هست؟
شاید یه کار خارق العاده انجام میدید,شاید دوستاتون سورپرایزتون میکنن,شاید عشقتون خوشحالتون میکنه ,شاید,شاید,شاید .... 

ولی برای من فردا هم یکی دیگه از روزهای خداس !با این تفاوت که من 24 ساله میشم

+هر موقع دیدید کسی واقعا روز تولدشو فراموش کرده بدونید یه مشغله ی بزرگ فکری داره....
+طبق رسم و رسوم هر ساله دوست جانه شفیقمان تا دقایقی دیگر شروع میکند به قربون صدقه رفتن این جانب... :)


+به هر حال
                 تولدم مبارک !